Regnskabsinformation fra Styrelsen 3/2025
Til de anerkendte a-kasser og deres statsautoriserede revisor
Indsendelse af administrationsaftale, budget og opgørelse af fællesudgifter
6. november 2025
Administrationsaftale og budget for 2026
Hvis a-kassen har indgået en administrationsaftale med en faglig organisation, og aftalen gælder for 2026, skal a-kassen sende den underskrevne aftale og et budget for 2026 til styrelsen.
Materialet skal sendes til styrelsen senest den 31. december 2025.
Budgettet skal udarbejdes på vedlagte bilag 1.
Aftalen gældende for 2026 skal sendes til styrelsen uanset, om afgørelsen er indgået i et tidligere år. A-kassen anmodes om at være opmærksom på, at aftalen er opdateret med hensyn til henvisning til gældende regler.
Materialet sendes til star@star.dk med titlen ”Administrationsaftale for 2026 – Dxx”, hvor a-kassens D-nummer indsættes.
Opgørelse over faktisk afholdte udgifter 2025
Hvis a-kassen har indgået en administrationsaftale med en faglig organisation og aftalen gælder for 2025, skal a-kassen sende en opgørelse over faktisk afholdte udgifter for 2025 til styrelsen.
Opgørelsen skal være styrelsen i hænde senest den 30. april 2026.
Opgørelsen skal udarbejdes på vedlagte bilag 1 og indsendes i to versioner:
- Bilag 1 (excel-format).
- Bilag 1 i underskrevet stand (pdf-format).
Opgørelsen sendes til star@star.dk med titlen ”Opgørelse over afholdte fællesudgifter 2025 - Dxx”, hvor a-kassens D-nummer indsættes.
Venlig hilsen
Økonomi og Opfølgning