Spring over hovedmenu
Spring over venstremenu

Tilskudsportalen til puljeansøgninger

Ansøgninger til puljer, der administreres af Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering, skal sendes via Tilskudsportalen. Der skal logges på med NemID medarbejdersignatur.

Tilskudsportalen er en webbaseret ansøgningsportal, hvor ansøger med NemID medarbejdersignatur, får adgang til at oprette ansøgninger om midler fra styrelsens ansøgningspuljer. Ansøger får ligeledes adgang til at sende og modtage information og dokumenter.

Der må ikke sendes filer til styrelsen, der indeholder personoplysninger (cpr-nummer, fødselsdato, navn, adresse, telefonnummer).

Log på Tilskudsportalen (nyt vindue)

Styrelsens brugerguide til Tilskudsportalen beskriver blandt andet, hvordan man logger på, ansøger modtager og sender information og dokumenter.

Vær opmærksom på, at ansøgninger med status "Ny sag" skal fuldføres. Dette er beskrevet på side 14 i brugerguiden.

Brugerguide til Tilskudsportalen (pdf) (nyt vindue)

Hvis brugere, der repræsenterer en anden virksomhed end ansøger, skal have adgang til ansøgers sager, skal ansøger udfylde og underskrive en fuldmagt.

Fuldmagten skal underskrives og sendes til styrelsen pr. e-mail til portalhelpdesk@star.dk.

Fuldmagt til indblik i ansøgers sager i Tilskudsportalen (Word) (nyt vindue)

Driftsstatus og fejlmelding

Tilskudsportalen kører uden driftsproblemer.

Hvis du oplever fejl og systemproblemer på Tilskudsportalen, kan du sende en e-mail til portalhelpdesk@star.dk med beskrivelse og skærmprint af fejlen.

Sidst opdateret: 24-01-2019